Carrefour Polska wybrał agencję PR - Marketing przy Kawie
Carrefour Polska wybrał agencję PR
  • 0
  • 1
16.02.2012

Carrefour Polska wybrał agencję PR

Carrefour Polska rozpoczął współpracę z agencją Marketing & Communications Consultants. Oferta agencji została najwyżej oceniona w konkursie ofert. M&CC zajmie się bieżącym doradztwem strategicznym i operacyjnym oraz stałą obsługą klienta w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz produktowej dla firmy Carrefour.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 lutego 2012

15 lutego 2012