Carrefour Polska wspiera akcję „Śmieć przykładem segreguj odpady”
  • 0
  • 1
4.08.2006

Carrefour Polska wspiera akcję „Śmieć przykładem segreguj odpady”

Carrefour Polska przyłączył się do kampanii informacyjnej: „Śmieć przykładem segreguj odpady”, organizowanego przez Zarząd Oczyszczania Miasta Warszawy. Akcja ma na celu promocję idei segregacji śmieci wśród mieszkańców stolicy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andrzej Sajnok

18 lat temu

Carrefour Polska wspiera akcję „Śmieć przykładem segreguj odpady”

To cudownie, że carrefour wspiera taką akcję. Szkoda tylko, że jeżeli przyniesie się do tego sklepu kilka butelek zwrotnych bez dowodu zakupu, to nie zostaną one przyjęte.
Szkoda również, że duże sieci handlowe widzą problem na zewnątrz a nie widzą go u siebie. Ostatecznie mając takie możliwości i udogodnienia prawno - podatkowe właśnie duże sieci handlowe powinny popierać i wręcz tworzyć koncepcje dotyczące zagospodarowania opakowań zwrotnych. A tu nic i trzeba latać od sklepu do sklepu z kilkoma buteleczkami.

3 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
3.08.2006

Startuje Przystań w Kołobrzegu

W Kołobrzegu, w dniach 4-6 sierpnia 2006 r., rusza Przystań w Kołobrzegu – czwarta z cyklu wakacyjnych imprez sponsorowanych przez markę Żywiec. Na trzy dni plaża miejska przy molo zamieni się w tętniące życiem i zabawą miejsce, a wszystko w oprawie doskonałej muzyki i z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej – Sistars i HEY. Przystań to jedno z największych wydarzeń sezonu, które na stałe wpisało się w letni kalendarz wakacyjnych imprez. Tradycyjnie już sponsorem Przystani jest Żywiec.