Carrefour Polska obsługiwany w Internecie przez K2 Precise
  • 0
  • 1
14.01.2020

Carrefour Polska obsługiwany w Internecie przez K2 Precise

Carrefour Polska rozstrzygnął przetarg na partnera strategiczno-technologicznego w obszarze Internetu. Wygrała go K2 Precise.

Agencja K2 Precise broniła budżetu klienta, z którym pracuje od 2013 r. Do przetargu poza nią zaproszone były domy mediowe: Publicis Media, Value Media, Arena, MullenLowe MediaHub, They.pl i Grupa Adnext. Współpraca z Carrefour Polska ma charakter długofalowy.

Do zadań agencji należą:

  • planowanie strategiczne,
  • zakup mediów,
  • segmentacja i komunikacja z klientami kanałami własnymi,
  • optymalizacja customer experience,
  • monitorowanie satysfakcji,
  • lojalizacja klientów.

Do agencji K2 trafi też wsparcie kreatywne wybranych aktywności marki.

  • 1
Carrefour Polska przedłuża umowę z K2 Precise

Carrefour Polska przedłuża umowę z K2 Precise

Janusz Kamiński

1 miesiąc temu

No i git majonez

13 stycznia 2020