Carrefour Polska lauratem nagrody Hermesy
  • 0
  • 1
16.05.2008

Carrefour Polska lauratem nagrody Hermesy

Carrefour Polska została laureatem nagrody Hermesy przyznawanej przez Poradnik Handlowca. Nagroda przyznawana jest przez „Poradnik Handlowca” dla firm, które są liderami przemian wyznaczającymi kierunki rozwoju polskiego handlu. Carrefour Polska otrzymał nagrodę w kategorii hipermarkety.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54837 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

16 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2008

Niezbędny sojusz z decydentami

W otoczeniu każdej instytucji oprócz odbiorców jej usług oraz mediów są także decydenci, którzy wpływają na kształt warunków prawnych, w jakich instytucja ta działa. Zaniedbanie komunikacji z nimi może przynieść firmom i organizacjom wiele niekorzystnych skutków, zwłaszcza legislacyjnych. To wnioski ze spotkania na temat specyfiki Public Affairs zorganizowanego wspólnie przez Mazowiecki Oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Fundacji Internet PR.