Carrefour celebruje różnorodność klientów i swoje 25-lecie
  • 1
  • 1
12.01.2022

Carrefour celebruje różnorodność klientów i swoje 25-lecie

Ruszyła kampania wizerunkowa Carrefoura. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce jest dla marki okazją do celebrowania różnorodności klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Aga

2 lata temu

Fajnie to wyszło :) Marketingiem interesuje się od niedawna, ale coś tam już robię w tym kierunku. W lutym jadę do nadarzyna na remadays, mam nadzieję, że poznam tam ludzi z tej branży i niebawem też będę tworzył takie reklamy :)

Arian

2 lata temu

Nie. Klient Nie oczekuje żadnych wartości.
Ma być towar w cenie lepszej niż u konkurencji.

Wartości oczekują krzykacze, usiłujący zrobić na tym krzyku karierę. A potem się okazuje, że wartości są ważne, ale stan konta jednak ważniejszy. Vide Gonciarz czy Babis.

12 stycznia 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 2
12.01.2022

Ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł „Dobroczyńca Roku”

Od 10 stycznia można zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do konkursu o tytuł „Dobroczyńcy Roku”. Spośród zgłoszeń kapituła wybierze laureatów i przyzna nagrody m.in. za partnerską współpracę z organizacjami pozarządowymi, wolontariat pracowniczy, działania na rzecz zdrowia, różnorodności, ochrony środowiska czy lokalnych społeczności. Laureatów poznamy w czerwcu podczas gali finałowej. Nabór wniosków trwa do 10 lutego.