Carat wygrywa przetarg mediowy marki dr Gerard - Marketing przy Kawie
Carat wygrywa przetarg mediowy marki dr Gerard
  • 0
  • 1
18.09.2024

Carat wygrywa przetarg mediowy marki dr Gerard

Agencja mediowa Carat (Dentsu Polska) zdobyła budżet mediowy marki cukierniczej dr Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej.

– Wierzymy, że zespół Carat będziemy mógł być częścią przyszłego sukcesu tej marki na rodzimym rynku. Możliwość wymiany wiedzy i doświadczenia z hiszpańskim zespołem Dentsu z pewnością przełoży się na wygenerowanie jak największych wzrostów dla marki dr Gerard w Polsce – mówi Karolina Karaś, business development director, Dentsu Polska.

Pierwsza umowa została zawarta do końca roku. Dentsu współpracuje już z Adam Foods Bisquit Group w Hiszpanii. W ubiegłym roku grupa przejęła firmę dr Gerard.

  • 1
Carat wygrywa przetarg mediowy Dr Gerard

Carat wygrywa przetarg mediowy marki cukierniczej dr Gerard

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 września 2024

16 września 2024