Carat obronił budżet mediowy marki Dr Gerard- Marketing przy Kawie
Carat obronił budżet mediowy marki Dr Gerard
  • 0
  • 1
25.02.2025

Carat obronił budżet mediowy marki Dr Gerard

Agencja mediowa Carat (Dentsu Polska) po raz kolejny zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marki cukierniczej Dr Gerard. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline.

– Wysoka jakość dotychczasowej współpracy oraz spójna i innowacyjna strategia mediowa zaprezentowana przez Carat utwierdziły nas w przekonaniu, że to najlepszy partner do dalszego rozwoju naszej marki – komentuje Vlatka Jurčić z firmy Dr Gerard.

To kolejny rok współpracy agencji Carat z marką Dr Gerard. W ubiegłym roku agencja wygrała przetarg na obsługę tej marki na polskim rynku.

Carat Dr Gerard

Carat obronił budżet mediowy marki Dr Gerard

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 lutego 2025

24 lutego 2025