Cappuccino PR dla I.D.C. Polonia
  • 0
  • 1
9.09.2010

Cappuccino PR dla I.D.C. Polonia

Agencja Cappuccino Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą I.D.C. Polonia SA. W jej ramach przygotowała strategię, pomysły kreatywne oraz kompleksowy plan działań public relations dla nowego produktu Verbena Głóg w gamie cukierków ziołowych Verbena, która jest sztandarową marką w ofercie firmy I.D.C Polonia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53438 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2010

Nowości na studiach podyplomowych z zakresu marketingu

W warszawskiej Akademii Leona Koźmińskiego w tym roku na studiach podyplomowych uruchomione zostaną dwa nowe kierunki związane z marketingiem: marketing internetowy oraz marketing w produkcji i dystrybucji filmów. Poza tym uczelnia oferuje prowadzony po angielsku program Professional Diploma in Marketing, kończący się zdobyciem certyfikatu CIM, przyznawanego przez The Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. Nadal prowadzona jest też rekrutacja na podyplomowe zarządzanie i marketing; już 20. edycja tych studiów ruszy od października.