Cannes Lions 2019. Znamy jurorów z Polski
  • 0
  • 4
9.05.2019

Cannes Lions 2019. Znamy jurorów z Polski

Czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions. Są nimi: Tytus Klepacz, Maciej Marasek, Małgorzata Drozdowska i Marta Frączek.

Tytus Klepacz z JWT Dubai zasiądzie w jury głównym. Będzie oceniał prace zgłoszone do kategorii Social & Influencer.

Jurorami online będą:

  • Maciej Marasek, creative director 2012 Agency, w kategorii PR Lions,
  • Małgorzata Drozdowska, executive creative director z FCB Bridge2Fun, w Direct Lions,
  • Marta Frączek, associate creative director z Saatchi & Saatchi IS, w Brand Expercience & Activation Shortlist.

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions jest świętem kreatywności w komunikacji. Każdego roku zgłaszanych jest do niego ponad 35,5 tys. prac z całego świata z obszaru reklamy i komunikacji. Nagradzane firmy otrzymują statuetki Lwa – globalnego symbolu twórczej doskonałości.

W Cannes Lions prace oceniane są w 17 kategoriach:

  • Film,
  • Print,
  • Outdoor,
  • Interactive,
  • Radio,
  • Design,
  • Product Design,
  • Promo & Activation,
  • Film Craft,
  • Mobile,
  • Branded Entertainment,
  • Integrated Advertising,
  • Media,
  • Direct,
  • PR,
  • Titanium,
  • Creative Effectiveness,
  • Innovation Ideas.

Festiwal jest również miejscem globalnych spotkań reklamodawców oraz ekspertów z zakresu reklamy i komunikacji marketingowej. Ponad 12 tys. uczestników z 95 krajów bierze udział w trwającym tydzień cyklu wystaw, pokazów oraz wystąpień światowych liderów.

Tegoroczna edycja Cannes Lions rozpocznie się 17 czerwca 2019 r. Oficjalnym przedstawicielem festiwalu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

  • 4

Tytus Klepacz

Maciej Marasek

Małgorzata Drozdowska

Marta Frączek

 

9 maja 2019

8 maja 2019