CAM Media z Loteriadą
  • 0
  • 1
12.08.2008

CAM Media z Loteriadą

Z początkiem sierpnia ruszyła „Loteriada” – kampania autobusowa typu King Size zrealizowana przez spółkę mediową CAM Media S.A. W ramach działań promocyjnych wykorzystano w sumie 104 nośników w 17 miastach w całej Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.08.2008

Społeczność Przyjaciół Klienta

W sierpniu ruszył Projekt Przyjaciele Klienta. Jego celem jest stworzenie społeczności osób i firm którym zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z Klientami oraz propagowaniu wysokich standardów obsługi Klienta.
Będzie to platforma wymiany doświadczeń, zbierania studiów przypadków, w ramach której będą wypracowywane gotowe do zastosowania w każdej firmie rozwiązania. Celem jest wsparcie firm w budowaniu lojalności klientów, zwiększenia ich wartości i eliminacji zjawiska churn.