0 1 9.01.2009„Cały Twój Jazz” – rusza kampania marki Hondakampanie reklamowe TweetPod hasłem „Cały Twój Jazz” rusza ogólnopolska kampania nowej Hondy Jazz.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54812 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.01.2009"Kubuś" bezterminowo z Saatchi & SaatchiW najbliższych dniach zostanie podpisany kontrakt bezterminowy pomiędzy Grupą Saatchi&Saatchi, a firmą „MGD” – GMW (Grupa Maspex Wadowice) na obsługę marki Kubuś.
0 1 0 0 0 9.01.2009Soul and Mind dla marki VifonAgencja Reklamowa Soul and Mind jest autorem kreacji najnowszej, outdoorowej kampanii reklamowej marki Vifon.
0 1 0 0 0 9.01.2009MTV Networks Polska współpracuje z LABMTV Networks Polska nawiązała współpracę z instytutem naukowo-badawczym LAB, zajmującym się badaniami neuromarketingowymi. W jej ramach MTVNP skorzysta z innowacyjnego badania, przeprowadzonego niedawno przez Instytut, którego rezultaty zostaną ogłoszone podczas konferencji Neuroconnections na początku lutego w Krakowie.
0 1 0 0 0 9.01.2009Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR organizatorem konkursu Young LionsStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, od 7 lat jest organizatorem konkursu dla młodych pracowników reklamy – Young Lions. W nadchodzącej edycji, obok osób zatrudnionych w agencjach reklamowych, będą mogli wziąć w nim udział także młodzi pracownicy domów mediowych, biur reklamy mediów, agencji brand design, oraz PR.