Call2Action zakończyło instalację POS TV w Piotrze i Pawle
  • 0
  • 1
21.10.2008

Call2Action zakończyło instalację POS TV w Piotrze i Pawle

Około 2,5 miliona klientów 33 sklepów znanej polskiej sieci delikatesów, będzie miało okazję stać się odbiorcami medium komunikacji marketingowej – POS TV. Jednak na 266 ekranach, które znalazły się w Piotrze i Pawle, będzie można zobaczyć coś więcej niż tylko tradycyjną reklamę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.10.2008

Firmy Sensi Soft i Bluerank zacieśniają współpracę

Gdy w kwietniu 2008 firma programistyczna Sensi Soft i agencja SEO / SEM – Bluerank podpisały umowę o współpracy, był to sygnał do wykorzystania nowych możliwości na rynku. Dziś świadczą kompleksowe usługi rozwijania aplikacji dla internetowych serwisów ogłoszeniowych oraz prowadzenia dla nich działań SEO. Najbliższa wspólna inicjatywa, to udział i wzajemne wsparcie w międzynarodowej konferencji ICMA w Miami.