Call for papers na Festiwal Insightów i Innowacji Insummit - Marketing przy Kawie
Call for papers na Festiwal Insightów i Innowacji Insummit – organizatorzy czekają do 19 maja
  • 0
  • 1
9.05.2025

Call for papers na Festiwal Insightów i Innowacji Insummit – organizatorzy czekają do 19 maja

Organizatorzy Festiwalu Insummit zapraszają do współtworzenia tegorocznej edycji wydarzenia. Odbędzie się ono na PGE Narodowym 23 i 24 września.

Festiwal Insummit dostarcza najnowsze insighty wszystkim tworzącym innowacyjne produkty, usługi, marki i polityki. W zaproszeniu do nadsyłania propozycji wystąpień znalazły się cztery główne obszary tematyczne:

  1. Świat – Społeczeństwo – Człowiek
  2. Rynek – Biznes – Marketing
  3. Innowacje – Rozwiązania – Narzędzia
  4. Technologia – Cyfrowość – Media

Propozycja jest skierowana do wszystkich osób, które dysponują ekspercką wiedzą z obszaru human insight i przekładają ważne odkrycia na innowacyjne rozwiązania. W ubiegłej edycji wydarzenia wzięło udział ponad 1200 osób z blisko 300 marek i instytucji. Ponad połowę z nich (56%) stanowili odbiorcy insightów, w zdecydowanej większości reprezentujący największe marki na polskim rynku. Na festiwalowych scenach wystąpiło ponad 150 osób, a publiczność mogła wziąć udział w blisko 100 wystąpieniach, warsztatach i dyskusjach panelowych.

Wystąpienia można zgłaszać do 19 maja

Osoby występujące na Festiwalu Insummit nie ponoszą opłat związanych z udziałem w wydarzeniu. Organizatorzy zapewniają twórcom wsparcie na wszystkich etapach przygotowań: począwszy od szkoleń i briefingów po profesjonalne materiały do promocji wystąpienia. Zgłoszone propozycje wystąpień i innych formatów festiwalowych podlegają procedurze oceny przez InBoard.

Jest to Rada Programowa wydarzenia, w skład której weszli:

  • Piotr Bajerski – strategic insights lead CE, Pepsico
  • Małgorzata Bombol – prodziekan Szkoły Doktorskiej, dyrektor Instytutu Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Bartosz Brennek – strategy director, Zenith
  • Dorota Jaworska – CEE consumer and market insights lead, Opella Healthcare
  • Katarzyna Jezierska – dyrektor marketingu, OSM Piątnica
  • Ania Karczmarczuk – managing director, Ipsos, PTBRiO
  • Stanisław Kijowski – strategy director, ING
  • Joanna Kopeć – EMEA insights lead, Nielsen
  • Magdalena Kosińska, marketing director CEE, Versuni
  • Marcin Lenkiewicz, co-owner & board member, Blix
  • Michał Lutostański, head of knowledge & thought leadership, Kantar Polska, PTBRiO
  • Dariusz Maciołek, CMO & CXO, BNP Paribas Bank Polska
  • Adam Miecznikowski, strategy and planning director, Change Serviceplan
  • Jakub Piwowar, head of społtech, Fundacja Centrum Cyfrowe
  • Katarzyna Piwowarczyk, country marketing manager, IKEA
  • Michał Protasiuk, senior research and insights manager, EMEA Market Insights, Google
  • Lena Stryjewska, managing director, 2012 Agency
  • Tomasz Woźniczka, vice president, PBS, OFBOR
  • Robert Zydel, dyrektor Fabryki Czekolady E.Wedel, Lotte Wedel, PTBRiO

Organizatorami wydarzenia są:

  • Polskie Towarzystwo Badania Rynku i Opinii,
  • Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku.

Partnerami Festiwalu Insummit są: Polska Organizacja Reklamodawców oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowe call for papers dostępne są na stronie www.insummit.pl.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 maja 2025

8 maja 2025

7 maja 2025