- 0
- 1
Call for papers na Festiwal Insightów i Innowacji Insummit – organizatorzy czekają do 19 maja
Organizatorzy Festiwalu Insummit zapraszają do współtworzenia tegorocznej edycji wydarzenia. Odbędzie się ono na PGE Narodowym 23 i 24 września.
Festiwal Insummit dostarcza najnowsze insighty wszystkim tworzącym innowacyjne produkty, usługi, marki i polityki. W zaproszeniu do nadsyłania propozycji wystąpień znalazły się cztery główne obszary tematyczne:
- Świat – Społeczeństwo – Człowiek
- Rynek – Biznes – Marketing
- Innowacje – Rozwiązania – Narzędzia
- Technologia – Cyfrowość – Media
Propozycja jest skierowana do wszystkich osób, które dysponują ekspercką wiedzą z obszaru human insight i przekładają ważne odkrycia na innowacyjne rozwiązania. W ubiegłej edycji wydarzenia wzięło udział ponad 1200 osób z blisko 300 marek i instytucji. Ponad połowę z nich (56%) stanowili odbiorcy insightów, w zdecydowanej większości reprezentujący największe marki na polskim rynku. Na festiwalowych scenach wystąpiło ponad 150 osób, a publiczność mogła wziąć udział w blisko 100 wystąpieniach, warsztatach i dyskusjach panelowych.
Wystąpienia można zgłaszać do 19 maja
Osoby występujące na Festiwalu Insummit nie ponoszą opłat związanych z udziałem w wydarzeniu. Organizatorzy zapewniają twórcom wsparcie na wszystkich etapach przygotowań: począwszy od szkoleń i briefingów po profesjonalne materiały do promocji wystąpienia. Zgłoszone propozycje wystąpień i innych formatów festiwalowych podlegają procedurze oceny przez InBoard.
Jest to Rada Programowa wydarzenia, w skład której weszli:
- Piotr Bajerski – strategic insights lead CE, Pepsico
- Małgorzata Bombol – prodziekan Szkoły Doktorskiej, dyrektor Instytutu Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Bartosz Brennek – strategy director, Zenith
- Dorota Jaworska – CEE consumer and market insights lead, Opella Healthcare
- Katarzyna Jezierska – dyrektor marketingu, OSM Piątnica
- Ania Karczmarczuk – managing director, Ipsos, PTBRiO
- Stanisław Kijowski – strategy director, ING
- Joanna Kopeć – EMEA insights lead, Nielsen
- Magdalena Kosińska, marketing director CEE, Versuni
- Marcin Lenkiewicz, co-owner & board member, Blix
- Michał Lutostański, head of knowledge & thought leadership, Kantar Polska, PTBRiO
- Dariusz Maciołek, CMO & CXO, BNP Paribas Bank Polska
- Adam Miecznikowski, strategy and planning director, Change Serviceplan
- Jakub Piwowar, head of społtech, Fundacja Centrum Cyfrowe
- Katarzyna Piwowarczyk, country marketing manager, IKEA
- Michał Protasiuk, senior research and insights manager, EMEA Market Insights, Google
- Lena Stryjewska, managing director, 2012 Agency
- Tomasz Woźniczka, vice president, PBS, OFBOR
- Robert Zydel, dyrektor Fabryki Czekolady E.Wedel, Lotte Wedel, PTBRiO
Organizatorami wydarzenia są:
- Polskie Towarzystwo Badania Rynku i Opinii,
- Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku.
Partnerami Festiwalu Insummit są: Polska Organizacja Reklamodawców oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowe call for papers dostępne są na stronie www.insummit.pl.