C&A wybrało Mediaplus
  • 0
  • 1
3.03.2023

C&A wybrało Mediaplus

Marka C&A rozpoczęła współpracę z agencją Mediaplus (Group One). Agencja będzie koordynować działania mediowe offline na polskim rynku.

Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu na obsługę budżetu mediowego C&A na 17 europejskich rynkach. Grupa Mediaplus International pokonała w przetargu czterech konkurentów.

C&A przechodzi obecnie kompleksową transformację od detalisty do sprzedawcy omnichannel. Mediaplus wspiera tę transformację jako strategiczny partner biznesowy. Wszystkie aspekty współpracy i strategii koncentrują się wokół „&”: Store & Web Traffic, Brand & Performance, Online & Offline Media, Global & National.

Zakres współpracy Mediaplus International obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów. Mediaplus (Group One) zajmie się działaniami offline na polskim rynku.

Współpraca rozpoczęła się w marcu 2023 r.

  • 1
Mediaplus x C&A

Mediaplus x C&A

3 marca 2023

2 marca 2023