Były prezes K2 domaga się przeprosin za „Autobus nazistowski”
  • 0
  • 1
8.07.2014

Były prezes K2 domaga się przeprosin za „Autobus nazistowski”

3 lipca „Duży Format” GW opublikował tekst Grzegorza Sroczyńskiego, w którym dziennikarz określił przygotowany dla MSW spot „Smutny autobus” mianem nazistowskiego. Janusz Żebrowski, współzałożyciel i były prezes agencji K2 Internet, która stworzyła film, żąda od autora przeprosin. Podkreśla, że jest gotów skierować sprawę do sądu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53956 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Piotrek

9 lat temu

Przekaz jest taki,jakim odbiera go klient

Zgadzam się, p. Żebrowski ma prawo się bronić przed wrzucaniem go do jednego worka z Goebbelsem, bo to jest mocne nadużycie, ale nie zgadzam się,że autor artykułu powinien dotrzeć do autorów, porozmawiać, dowiedzieć się co mieli na myśli i o co w ogóle chodzi w tej reklamie. Odbiorcy reklamy nie przeprowadzają psychoanalizy stanu twórców tylko odbierają własne wrażenia. To samo jeśli chodzi o zmiany np. logotypów. W niedawnej sprawie PZU bawiły mnie wyjaśnienia twórców nowego logo jakie to skojarzenia i uczucia będzie ono budzić. To tylko uzasadnienie sporego rachunku jaki wystawili, a nijak się ma do przeciętnego odbiorcy

 

8 lipca 2014

7 lipca 2014