Była supermodelka Paulina Porizkova w kampanii marki kosmetyków przeciwko stereotypowej starości
  • 1
  • 1
5.12.2021

Była supermodelka Paulina Porizkova w kampanii marki kosmetyków przeciwko stereotypowej starości

Paulina Porizkova, pięćdziesięciosześcioletnia legenda modellingu, aktorka i pisarka, często w ostatnich latach poruszała problem tzw. ageismu (dyskryminacji ze względu na wiek). W nowym spocie marki kosmetycznej Laura Geller chce obalić pogląd, że piękno dotyczy jedynie młodości.

W pierwszej scenie filmu Porizkova leży nad basenem, ubrana w czarne bikini. „Dojrzała, zaawansowana, w średnim wieku” – mówi i zaraz potem pyta: „Powiedzmy, że się starzeję: i co w tym złego?”. Następnie przechadza się i dodaje, że „starsze jest seksowne”.

W dalszych częściach spotu pod hasłem „Let’s Get older Together” Porizkova występuje w różnych rolach. Pokazana jest jako szefowa w korporacji i uczestniczka zajęć sportowych. Komentuje przy tym, że „starsze jest doświadczone, starsze jest potężne”.

W 2019 r. marka Laura Geller przeprowadziła badania rynku i rebranding. Zamiast, jak zwykle marki kosmetyczne, próbować docierać do młodszych konsumentek, zwróciła się do tych starszych. Badania wykazały bowiem, że konsumentki po czterdziestce to podstawa jej bazy klientów.

Laura Geller stworzyła nową strategię. W 2021 r. zdecydowała, że we wszystkich swoich materiałach marketingowych i kanałach społecznościowych będzie prezentować wyłącznie kobiety po czterdziestym roku życia.

  • 1
Była supermodelka Paulina Porizkova często w ostatnich latach porusza problem tzw. ageismu

Była supermodelka Paulina Porizkova często w ostatnich latach porusza problem tzw. ageismu

3 grudnia 2021