No-Spa Max z kampanią skierowaną do kobiet - Marketing przy Kawie
„Bycie kobietą nie musi boleć” – przekonuje No-Spa Max
  • 1
  • 2
9.07.2024

„Bycie kobietą nie musi boleć” – przekonuje No-Spa Max

„Bycie kobietą nie musi boleć” to hasło nowej kampanii No-Spa Max. Kampania ma na celu podkreślenie siły płynącej z kobiecej wspólnoty oraz znaczenia wsparcia, jakie kobiety mogą sobie nawzajem zapewniać.

W centrum idei kreatywnej znajduje się przekonanie, że kobiecość i menstruacja nie muszą być synonimami dyskomfortu. Dzięki wzajemnej pomocy, wymianie doświadczeń oraz odpowiedniej wiedzy każda kobieta może doświadczać kobiecości w zdrowy i świadomy sposób. No-Spa Max, jako środek łagodzący bóle menstruacyjne, w tej narracji wykracza poza bycie tylko lekiem. Staje się częścią większej opowieści o zrozumieniu, trosce i jedności.

Działania mają na celu wprowadzenie rzeczywistej zmiany w sposobie, w jaki kobiety postrzegają menstruację i jak sobie z nią radzą. Ambicją jest również zbudowanie silnej, wspierającej się wzajemnie społeczności, w której żadna kobieta nie czuje się osamotniona ze swoimi dolegliwościami. Dlatego tak mocno zaakcentowana jest w niej inkluzywność. Marka podkreśla np., że zbyt mało mówi się o menstruacji kobiet z niepełnosprawnościami, ich problemach i wyzwaniach, z jakimi się mierzą.

Kampania obejmuje:

  • spoty w digitalu,
  • działania w mediach społecznościowych,
  • aktywności promocyjne mające na celu zachęcenie kobiet do dzielenia się swoimi historiami i sposobami radzenia sobie z bólem menstruacyjnym.

Agencja Publicis Worldwide odpowiada za strategię, ideę kreatywną, kampanię digital i nadzór nad produkcją. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films, reżyserką spotu jest Weronika Ławniczak. Postprodukcję spotów wideo zrealizował Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe.

  • 2
„Bycie kobietą nie musi boleć” to hasło nowej kampanii No-Spa Max

„Bycie kobietą nie musi boleć” to hasło nowej kampanii No-Spa Max

No-Spa Max

9 lipca 2024

8 lipca 2024