Business Superbrands dla Cityboard Media
  • 0
  • 1
30.10.2007

Business Superbrands dla Cityboard Media

Cityboard Media, otrzymała prestiżowy tytuł Business Superbrands 2007. To tym cenniejsze wyróżnienie dla Cityboard Media, bo jest to pierwsza w Polsce edycja Business Superbrands, której celem jest wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek kategorii B2B, obecnych na polskim rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50873 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

30 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2007

Konkurs 3M - Scotch z Post-it po samochód"

Agencja Interaktywna Emarketing Experts przygotowała dla firmy 3M konkurs „Scotch z Post-It po samochód”, który rozpoczął się w połowie października.
Konkurs jest skierowany do wszystkich klientów 3M i ma na celu odświeżenie wizerunku marki i promocję nowych produktów. Do zadań agencji, oprócz całej koordynacji konkursu, należało m.in. wykonanie strony konkursowej www.konkurs3m.pl oraz spotu reklamowego ukazującego się w TVN24 w okresie trwania konkursu, czyli do 30 listopada.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2007

Leo Burnett dla Ikei – połączenie kreacji z efektywnością potwierdzone nagrodami

W ostatnim czasie prace warszawskiej agencji zostały docenione na dwóch festiwalach reklamy – międzynarodowym Golden Drum i polskim Effie. Trofeum Golden Watch agencja otrzymała za kampanię „Better Living Starts at Home”.
W trakcie gali Effie 2007 Leo Burnett Warszawa została również wyróżniona brązem za kampanie „Complete kitchen” w kategorii artykuły nieżywnościowe. Wszystkie powyższe prace zostały zrealizowane dla Ikei.