Burza w szklance wody: reklama SodaStream zakazana w USA i Wielkiej Brytanii (wideo)
  • 1
  • 1
30.11.2012

Burza w szklance wody: reklama SodaStream zakazana w USA i Wielkiej Brytanii (wideo)

SodaStream International, producent i dystrybutor systemów do przygotowywania napojów gazowanych w domu, rozpoczął pierwszą globalną kampanię telewizyjną. Jej hasło przewodnie brzmi: „If you love the bubbles, set them free” („Jeśli kochasz bąbelki, uwolnij je!”). Reklama emitowana w USA i Wielkiej Brytanii została zakazana.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

raf

11 lat temu

lobbibg

Uważam, że sama reklama jest świetna, do tego znakomite pozycjonowanie produktu.

Uzasadnienie bzdurne, dbające o interesy Coca Coli i Pepsi Co, prawda jest taka, że Amerykanie i Anglicy i tak by kupowali napoje gazowane, niezależnie od puszczenia reklamy:
po pierwsze są za leniwi, aby przyżądzić taki napój w domu
po drugie bardzo często kupuja napoje gazowane w fast foodach.

30 listopada 2012