Burza w szklance wody: reklama SodaStream zakazana w USA i Wielkiej Brytanii (wideo)
  • 1
  • 1
30.11.2012

Burza w szklance wody: reklama SodaStream zakazana w USA i Wielkiej Brytanii (wideo)

SodaStream International, producent i dystrybutor systemów do przygotowywania napojów gazowanych w domu, rozpoczął pierwszą globalną kampanię telewizyjną. Jej hasło przewodnie brzmi: „If you love the bubbles, set them free” („Jeśli kochasz bąbelki, uwolnij je!”). Reklama emitowana w USA i Wielkiej Brytanii została zakazana.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

raf

8 lat temu

lobbibg

Uważam, że sama reklama jest świetna, do tego znakomite pozycjonowanie produktu.

Uzasadnienie bzdurne, dbające o interesy Coca Coli i Pepsi Co, prawda jest taka, że Amerykanie i Anglicy i tak by kupowali napoje gazowane, niezależnie od puszczenia reklamy:
po pierwsze są za leniwi, aby przyżądzić taki napój w domu
po drugie bardzo często kupuja napoje gazowane w fast foodach.

30 listopada 2012