Burger King zaprezentował efekty pierwszej od 20 lat poważnej zmiany identyfikacji wizualnej
  • 2
  • 9
8.01.2021

Burger King zaprezentował efekty pierwszej od 20 lat poważnej zmiany identyfikacji wizualnej

Z początkiem 2021 r. Burger King zaprezentował nową tożsamość wizualną marki. Jest to pierwsza zmiana identyfikacji tej sieci fast food od dwudziestu lat. Obejmuje nowe logo, opakowania, produkty, tablice z menu, stroje pracowników, oznakowania i dekoracje lokali, a także materiały marketingowe, w tym prezentowane online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52015 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

8 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2021

UOKiK nie zgodził się na przejęcie spółki Eurozet przez Agorę

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zakazał przejęcia spółki Eurozet przez Agorę. W wyniku koncentracji powstałaby silna grupa radiowa, mogąca ograniczać konkurencję na rynku reklamy radiowej oraz rozpowszechniania programów radiowych – uważa urząd. Transakcja mogła prowadzić do powstania duopolu i marginalizacji pozostałych grup i stacji radiowych. Dwie czołowe grupy radiowe (Eurozet i RMF FM) posiadałyby łącznie około 70-procentowy udział w rynku – argumentuje.

7 stycznia 2021