Zdjęcia rozbitych samochodów – tak Burger King zachęca do korzystania z dostaw
  • 0
  • 1
8.11.2018

Zdjęcia rozbitych samochodów – tak Burger King zachęca do korzystania z dostaw

Wypadek samochodowy chyba przez każdego odbierany jest jako dramatyczna lub przynajmniej bardzo przykra sprawa. A jednak Burger King użył zdjęć samochodów, które rozbiły się przy jego restauracjach, by promować usługę dostawy realizowaną we współpracy z DoorDash.

Zdjęcia samochodów, które dosłownie wbiły się w budynki, podpisano: „Leave it to us” („Zostaw to nam”). Przez Internet przetoczyła się gorąca dyskusja. Sama marka Burger King podsyca atmosferę, podpowiadając internautom na Twitterze, by nie prowadzili głodni i po pierwsze zadbali o bezpieczeństwo.

Sieć fast food podobne kontrowersje wzbudziła w lutym 2017 r., zamieszczając zdjęcia swoich płonących restauracji. Tym z kolei towarzyszył podpis „Flame grilled since 1954” nawiązujący do hasła promującego burgery. Akcja została nagrodzona Grand Prix Festiwalu Cannes Lions w kategorii Print & publishing.

Źródło: www.today.com

  • 1
 

8 listopada 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.11.2018

Ile zamierzamy wydać na nadchodzące święta Bożego Narodzenia? Barometr Providenta

Na zorganizowanie świąt chcemy przeznaczyć średnio 719 zł, czyli niemal tyle samo, co w dwóch poprzednich latach – wynika z badania Barometr Providenta. Połowa ankietowanych zadeklarowała jednak, że choć kupi wszystkie potrzebne produkty, to ograniczy się do tych najtańszych. Jednocześnie zmalała liczba osób, którym wcześniej brakowało środków na tradycyjne świąteczne wydatki.