- 0
- 1
Burger King wybrał agencję public relations
Od września br. agencja Good One PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla sieci Burger King. Klient zaprosił do współpracy agencję, doceniając jej doświadczenie działań public relations dla marek z branży HoReCa.
W ramach współpracy agencja odpowiedzialna jest za stworzenie i realizację kompleksowej strategii działań PR Burger Kinga na polskim rynku, w tym:
- prowadzenie biura prasowego,
- media relations,
- pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w polskich mediach.
Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, marketingu oraz koncepcji kreatywnych i akcji specjalnych. Good One PR odpowiada też za działania z obszaru influencer marketingu i wsparcie kryzysowe.
Z ramienia agencji działania prowadzi zespół konsumencki w składzie: Ilona Rutkowska, senior account manager, Aleksandra Konopka i Monika Perdjon, account executives. Nad całością działań czuwa Ewelina Puławska, managing director. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Burger King na polskim rynku działa od 2007 r., obecnie ma 74 lokale. W 2022 r. master franczyzobiorcą brandu została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę w Polsce, Czechach oraz Rumunii.
- 1