0 1 28.08.2019Burger King wprowadza lody bekonoweexperiential marketing public relations TweetSieć Burger King wprowadziła do oferty lody z bekonem. Można ich spróbować tylko przez kilka dni.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54812 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.08.2019Profil polskiego kibica Ekstraklasy. Kim jest, ile ma lat, z kim flirtuje przez Internet? Analiza SelectivvŚrednio mecze Ekstraklasy przyciągają 22% kobiet. Legia Warszawa, Miedź Legnica, Lechia Gdańsk i Zagłębie Lubin – to na trybunach tych stadionów znajdziemy najwięcej fanek piłki nożnej. Najchętniej na ligowe mecze chodzą osoby w wieku 36–40 lat, a studenci stanowią 5,59% publiki. Czego jeszcze możemy się dowiedzieć o kibicach na stadionach Ekstraklasy? Firma Selectivv opublikowała badanie obejmujące dane zebrane pasywnie na wszystkich szesnastu stadionach w sezonie 2018/2019.
1 1 0 0 0 28.08.2019„Najbrudniejsze porno w historii”. Kampania serwisu Pornhub przeciw zaśmiecaniu mórz i oceanówSerwis pornograficzny Pornhub zabrał głos w sprawie zanieczyszczania oceanów, mórz i plaż. Przygotował w tym celu film „The Dirtiest Porn Ever”.
0 1 0 0 0 28.08.2019Volkswagen zmieni logoJeszcze w tym roku Volkswagen ma zaprezentować nowe logo. Odświeżony znak pojawi się na początek na nowym Golfie.
0 4 0 0 0 28.08.2019Reklama McDonald’s w Łazienkach Królewskich była nielegalna27 sierpnia w Łazienkach Królewskich pojawiło się ogromne logo firmy McDonald’s. Mazowiecki Wojewódzki Konserwator Zabytków uznał, że reklama jest nielegalna i zapowiedział kontrolę w muzeum i parku w Łazienkach Królewskich. Głos w sprawie zabrał też prezydent stolicy.