Burger King straszy klaunem
  • 1
  • 1
30.10.2017

Burger King straszy klaunem

„Przyjdź jako klaun, zjedz jak król” – zachęca Burger King. Z okazji Halloween marka po raz kolejny postanowiła spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnym lokalu sieci w Polsce w stroju klauna, otrzyma darmowego whoppera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54834 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 października 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2017

W 2021 r. wartość rynku kosmetyków w Polsce ma wynieść 20 mld zł – prognozuje Deloitte

Ostatnie lata to intensywny czas rozwoju branży kosmetycznej w Polsce. Koncerny międzynarodowe konkurują z licznymi małymi polskimi manufakturami. Z wyliczeń firmy doradczej Deloitte wynika, że wartość tego rynku w naszym kraju w 2016 r. wyniosła 16 mld zł. Dzięki działalności przemysłu kosmetycznego polska gospodarka wytworzyła ponad 7 mld zł wartości dodanej, zapewniając miejsca pracy 43 tys. osób.

27 października 2017