Burger King rozdaje whoppery za beatboxy (wideo) - Marketing przy Kawie
Burger King rozdaje whoppery za beatboxy (wideo)
  • 1
  • 1
16.05.2017

Burger King rozdaje whoppery za beatboxy (wideo)

W ramach akcji „Dobre za drobne” Burger King rzucił wyzwanie Dharniemu – beatboxerowi z Singapuru. Zadaniem było zamówienie jedzenia bez płacenia. Aktywności promują nową ofertę, która wchodzi do stałego menu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55468 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 maja 2017