Burger King - najlepsze miejsce do "rzucania mięsem" w Warszawie
  • 0
  • 1
17.02.2009

Burger King – najlepsze miejsce do „rzucania mięsem” w Warszawie

Burger King nagradza Kamila Durczoka nieograniczonym darmowym dostępem do oferty wszystkich restauracji Burger King w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

tępic zarazę_____________

15 lat temu

AmRest???

Skoro AmRest lubi dosadność to napisze tak: wsadźcie sobie ten swój PR głęboko w tyłek. Po tym, jak wasz prezes załatwił założyciela Sfinksa, w ohydny sposób pozbywając go udziałów we własnej firmie, jesteści w moich oczach skończeni.
Szkoda, że w przypadku AmRestu pojęcia etyki i CSR sa tylko czczymi zapisami w korporacyjnych dokumentach, a zastosowania w praktyce nie mają żadnego....

Rozwiń komentarze

17 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
17.02.2009

Marketing edukacyjny – szkoły ponadgimnazjalne w walce o ucznia

Jak dbać o efektywną sprzedaż sukcesów uczniów oraz szkoły? Jak je wykorzystać i jak działać aby szkoła była widoczna w środowisku lokalnym i regionalnym? Jak zbudować markę szkoły?  Odpowiedź na te pytania będzie można uzyskać podczas konferencji „Marketing edukacyjny – szkoły ponadgimnazjalne w walce o ucznia”, która organizowana jest przez Zamiejscowy Wydział Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu.