0 1 1.06.2012Burger King nagrodził majorówmarketing mobilny TweetRestauracje Burger King obdarowały osoby, które najczęściej przychodzą do ich restauracji.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54808 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 1.06.2012Medialgorithmics zadba o public relationsAgencja Unicorn Media podpisała umowę na obsługę PR Medialgorithmics – firmy tworzącej zaawansowane rozwiązania systemowe i algorytmiczne w diagnostyce kardiologicznej.
0 1 0 0 0 1.06.2012BP wciąż pod presją organizacji ekologicznych i rząduDwa lata po katastrofie ekologicznej w Zatoce Meksykańskiej firma BP wciąż jest pod presją obrońców przyrody. Tym razem, na mocy umowy z amerykańskim rządem i organizacjami ekologicznymi, wyda 400 mln dolarów na ograniczenie emisji zanieczyszczeń atmosferycznych w jednej ze swoich rafinerii.
1 1 0 0 0 1.06.2012„Zgaś diody”: V-Unit śpiewa dla Nivea Pure Effect (wideo)„Zgaś diody” to hasło kampanii promującej kosmetyki linii Nivea Pure Effect, przeznaczonej do cery z niedoskonałościami. W ramach aktywności online przygotowana została gra flashowa (dostępna na stronie WWW oraz na fan page’u Nivei) oraz kampania display.
0 1 0 0 0 1.06.2012Wielokanałowość jako czynnik wzrostu marek w sektorze detalicznym: badania BrandZ Top 100Walmart wyprzedza Amazon, osiągając wartość marki na poziomie 34,4 mld dolarów i zajmując pierwsze miejsce w rankingu sektorowym. Marki detaliczne, które chcą odnosić sukcesy rynkowe, muszą być obecne zawsze i wszędzie na ścieżce prowadzącej konsumenta do zakupu.