Burger King angażuje celebrytów, by poinformować o usunięciu sztucznych składników z menu
  • 0
  • 7
10.09.2021

Burger King angażuje celebrytów, by poinformować o usunięciu sztucznych składników z menu

Burger King w ramach akcji „Keep It Real Meals” zapowiada eliminację 120 sztucznych składników ze swojego menu. Ambasadorami działań są celebryci.

Aktywności rozpoczną się 12 września. Burger King angażuje celebrytów – swoich ambasadorów, a przy tym prosi ich, by w kampanii wystąpili pod prawdziwymi imionami, co nawiązywać ma do prawdziwości jedzenia.

Ambasadorem zestawu The Cornell Haynes Jr Meal został raper Nelly Cornell Haynes Jr., przedstawiający się zwykle jedynie swoim imieniem. Zestawowi The Larissa Machado Meal patronuje piosenkarka i aktorka znana jako Anitta, a patronem The Chase Hudson Meal jest influencer LilHuddy.

Jednocześnie Burger King wiąże kampanię z programem lojalnościowym Royal Perks, który rozpoczął się w USA na początku września. W jego ramach oferowane są posiłki po 6 dol. za sztukę. Pudełka zestawów „Keep It Real Meal” będą również zawierać kody QR. Można je zeskanować, aby otworzyć interaktywne doświadczenia, chociaż marka na razie nie wyjaśnia, jak one wyglądają.

„Keep It Real Meals” to odpowiedź Burger Kinga na działania McDonald’s. Właściciel lokali spod znaku złotych łuków w ciągu ostatniego roku zintensyfikował współpracę z celebrytami. Zaangażował w swoje działania światowe gwiazdy muzyki, takie jak J Balvin, Saweetie, Travis Scott i K-popową grupę BTS.

Kampanię dla Burger Kinga przygotowała agencja David Miami.

Źródło: www.marketingdive.com

  • 7
Burger King angażuje celebrytów

Burger King angażuje celebrytów w kampanię „Keep It Real Meals”

10 września 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2021

Raport Edelmana poświęcony więziom pomiędzy pracodawcą a pracownikiem

Oczekiwania wobec stylu życia i kariery zawodowej zmieniły się ostatnio diametralnie. Chcemy się rozwijać i osiągać sukcesy w pracy, szanując jednocześnie swoją prywatność, czas wolny i przekonania. Pandemia Covid-19 jeszcze bardziej pogłębiła ten proces. Ten nowy układ sił definiuje dziś nie tylko katalog czynników, które firmy powinny wziąć udział przy prowadzeniu procesów rekrutacyjnych czy w kampaniach employer brandingowych. To również ważna lekcja dla specjalistów komunikacji wewnętrznej. Na co powinny zwrócić uwagę firmy? Czego oczekują osoby wchodzące na rynek pracy? Jaką rolę pełnią bezpośredni przełożeni? Sprawdziła to firma Edelman.