- 1
- 5
Burger Drwala ponownie w McDonald’s – w 2024 r. wrócił, by pokolorować zimę
Od 20 listopada w menu McDonald’s ponownie dostępny jest Burger Drwala. Co roku powrotowi tego burgera towarzyszy specjalna kampania. Tym razem lokal sieci we Wrocławiu przy ul. Bardzkiej 3a zamienił się w wielką, interaktywną kolorowankę.
Goście McDonald’s we Wrocławiu mogą na miejscu wziąć udział w zorganizowanej akcji polegającej na kolorowaniu zewnętrznych ścian lokalu oraz jego otoczenia. Tutaj również jako pierwsi spróbują nowości, którą jest Burger Drwala z Kurkami. Zawiera on, oprócz wołowiny, boczku i dodatków, kotlet kurkowy w panierce. We Wrocławiu pojawiają się również przedpremierowo pozostałe odsłony burgera: z kurczakiem, żurawiną oraz chrzanem. W specjalnie zaaranżowanym lokalu zrealizowano też spot do tegorocznej kampanii „Lepsza strona zimy”.
W poprzednich latach na powrót Burgera Drwala do menu przygotowano m.in.:
- lokal w Ustroniu, który wyglądał jak wydziergany z włóczki,
- Mak w Łodzi – zamieniony w ogromną grę planszową.
– Wiemy o tym, jak wielu gości naszych restauracji co roku oczekuje powrotu Burgera Drwala do McDonald’s. Nie tylko samego powrotu do oferty, ale też doświadczeń płynących z przyniesienia przez niego „Lepszej strony zimy”. W tym sezonie po raz kolejny obraliśmy za cel odczarowanie szarej, chłodnej rzeczywistości. Postanowiliśmy przemycić do niej nieco kolorów za pomocą interaktywnej kolorowanki. Wierzymy, że dzięki niej mieszkańcy Wrocławia, jak i wszystkie osoby odwiedzające restaurację będą mogli razem malować tegoroczną zimę w przyjemniejszych barwach – mówi Jakub Strutyński, field marketing manager McDonald’s Polska.
W ramach kampanii oprócz emisji spotu zaplanowano działania marketingowe obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne, social media, influencer marketing oraz reklamę OOH. Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast jego produkcją oraz metamorfozą restauracji zajęła się Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD, a social media Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.
Pełna oferta Burgera Drwala będzie dostępna w całej Polsce od 27 listopada. W tym roku każdą opcję burgera można będzie modyfikować do podwójnego lub dodać mu ostrości na etapie personalizacji.
- 5