Burda Media z platformą influencer marketingową Bdigital - Marketing przy Kawie
Burda Media z platformą influencer marketingową Bdigital
  • 0
  • 1
6.03.2020

Burda Media z platformą influencer marketingową Bdigital

Burda Media stworzyła platformę zrzeszającą mikroinfluencerów, marki i twórców aktywnych na Instagramie i TikToku. Pozwala ona zaplanować kampanie z wykorzystaniem influencer marketingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55493 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 marca 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2020

Jarosław Kuźniar, Magdalena Cielecka i Maciej Musiał w programie „Blended Talks” marki Chivas

Co się kryje za sukcesem i czy istnieje uniwersalny przepis na jego osiągnięcie? Odpowiedzi na te i inne pytania w swoim nowym programie będzie szukał Jarosław Kuźniar. Rozpoczęty 13 lutego projekt „Blended Talks” to seria wywiadów z inspirującymi polskimi postaciami. Wystąpią m.in. ambasadorowie kampanii „Success is a blend” marki whisky Chivas – Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał.