0 1 14.07.2006Budżet shopper marketingowy Procter & Gamble trafia do Saatchi & Saatchi Xfirmy TweetSaatchi & Saatchi X została główną agencją shopper marketingową Procter & Gamble.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53470 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 14.07.2006Agencja Euro RSCG Warsaw wspiera kampanię społeczną „Zwolnij. Szkoda życia”Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację kampanii społecznej „Zwolnij. Szkoda życia.”, której celem jest zwiększenie wrażliwości użytkowników dróg na podstawowe zasady bezpieczeństwa. Agencja zaangażowała się w realizację głównych elementów kampanii: spotu telewizyjnego, emitowanego na antenie TV oraz kampanii outdorowej obejmującej całą Polskę.
0 1 0 0 0 14.07.2006Letnie kino „Machiny”„Machina” rozpoczyna letnie działania dla swoich czytelników. Przez całe wakacje w nadmorskich kurortach przeprowadzona będzie seria promocyjnych działań magazynu.
0 1 0 0 0 14.07.2006Logitech rozpoczyna współpracę z popularnym serwisem YouTubeLogitech (SWX: LOGN) (NASDAQ: LOGI), światowy lider w dziedzinie produkcji kamer internetowych, poinformował wczoraj o zawarciu umowy marketingowej z YouTube – największym serwisem internetowym, w którym użytkownicy mogą zamieszczać swoje krótkie filmy i zaprezentować je szerokiej publiczności.
0 1 0 0 0 13.07.2006Loteria promocyjna karmelków musujących ZozoleFirma Mieszko SA zakończyła Zozomanię – loterię promocyjną Zozoli.