Budweiser wprowadza karty przedpłacone, które mają uratować brytyjskie puby przed bankructwem
  • 0
  • 1
30.03.2020

Budweiser wprowadza karty przedpłacone, które mają uratować brytyjskie puby przed bankructwem

Marka Budweiser wprowadza karty przedpłacone o łącznej wartości 1 mln funtów. Mają one pomóc pubom przetrwać czas pandemii, gdy klienci pozostają zamknięci w domach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53438 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 marca 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2020

Clutter w VoD bliski telewizyjnemu. GroupM lekko rewiduje prognozę wzrostu dla e-wideo. Analiza Wavemakera

Średnio 15 proc. wypełnienia reklamami osiągały w lutym i pierwszej połowie marca serwisy VoD należące do największych nadawców. Clutter w VoD był więc już bliski, a w Playerze nawet wyższy, niż wypełnienie głównych stacji komercyjnych – pokazuje analiza Wavemakera. Jak przewiduje GroupM, w najbliższych tygodniach wypełnienie będzie się jednak zmniejszać wraz ze wzrostem zasobów reklamowych serwisów.