BTL Pont Group uruchamia platformę komunikacyjną do obsługi akcji BTL na obszarze całego kraju
  • 0
  • 1
25.10.2006

BTL Pont Group uruchamia platformę komunikacyjną do obsługi akcji BTL na obszarze całego kraju

Agencja marketing services BTL Point Group wdraża nowoczesną, autorską platformę komunikacyjną – FRM (Field Relationship Management), która usprawnia pracę i komunikację w zakresie działań z wykorzystaniem personelu lokalnego na obszarze całej Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52061 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

25 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2006

Kampania ‘Koń jaki jest każdy widzi?’

‘Koń jaki jest każdy widzi?’ – pod tym hasłem 16 października 2006 r. ruszyła społeczno-edukacyjna kampania na rzecz humanitarnego traktowania zwierząt organizowana przez Fundację PEGASUS (www.pegasus.org.pl). Działania ogólnopolskie zainaugurował wernisaż zdjęć koni – podopiecznych Fundacji oraz prac plastycznych dzieci, który odbył się w gmachu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W kolejnych miesiącach wystawa odwiedzi 14 polskich miast, a jej zwieńczeniem będzie ekspozycja wielkoformatowych prac plastycznych i zdjęć na parkanie Łazienek Królewskich w Warszawie, w czerwcu 2007 r. Kampania wspierana będzie intensywnymi działaniami reklamowymi.