Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline Lash Sensational Sky High
  • 1
  • 1
7.09.2022

Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline Lash Sensational Sky High

Tusz Maybelline Lash Sensational Sky High wyprzedaje się w tym roku dzięki chwytliwej kampanii w aplikacji TikTok. Idąc za ciosem, L’Oreal Polska promuje go kampanią z udziałem piosenkarki Bryskiej.

Popularny również w Polsce tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational Sky High sprzedał się już w ponad 10 mln* sztuk na całym świecie. W polskiej miesięcznej odsłonie jego kampanii digitalowej twarzą reklam jest piosenkarka Bryska. Działania prowadzone są także na YouTube, Facebooku, Instagramie i TikToku.

Czerwcowa kampania na naszym rynku osiągnęła 106 proc. zakładanego zasięgu. Po niej i po sprzedażowym sukcesie zdecydowaliśmy się na kolejne działania – wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oreal Polska.

W kampanii, obok klasycznej odsłony czarnego tuszu w różowo metalicznym opakowaniu, promowana jest także nowość. To Sky High Cosmic Black w kolorze głębokiej czerni. Wprowadzony chwilę temu do sprzedaży Sky High Cosmic Black również zyskał już popularność wśród Polek. Pokazują to liczne entuzjastyczne oceny na platformie Wizaż**. Postanowiliśmy się podzielić tymi wspaniałymi informacjami w nowej kampanii – dodaje.

Na potrzeby działań agencja MullenLowe Warsaw przygotowała spoty w wersji 15- i 6-sekundowej. Marka zaangażowała również lokalnych influencerów. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

*Kalkulacja Maybelline New York na podstawie danych sell-out niezależnych partnerów oraz danych wewnętrznych Grupy L’Oreal dostarczanych przez klientów w okresie 1.01.2021-30.10.2021.
**Względem rankingów klienta i w porównaniu z innymi rynkami.

  • 1
Bryska w reklamach Maybelline Lash Sensational Sky High

Bryska w reklamach Maybelline Lash Sensational Sky High

 

6 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2022

Social media i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz. Raport Salesforce

Konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. Podobne trendy obserwowane są w innych branżach. I chociaż media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, właśnie one są ważnym i coraz popularniejszym narzędziem dla rządów do udostępniania informacji i spełniania oczekiwań wyborców. Takie są wnioski z raportu „Connected Government”, który podsumowuje pięć zleconych przez Salesforce globalnych badań konsumenckich.