Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline Lash Sensational Sky High
  • 1
  • 1
7.09.2022

Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline Lash Sensational Sky High

Tusz Maybelline Lash Sensational Sky High wyprzedaje się w tym roku dzięki chwytliwej kampanii w aplikacji TikTok. Idąc za ciosem, L’Oreal Polska promuje go kampanią z udziałem piosenkarki Bryskiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2022

Social media i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz. Raport Salesforce

Konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. Podobne trendy obserwowane są w innych branżach. I chociaż media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, właśnie one są ważnym i coraz popularniejszym narzędziem dla rządów do udostępniania informacji i spełniania oczekiwań wyborców. Takie są wnioski z raportu „Connected Government”, który podsumowuje pięć zleconych przez Salesforce globalnych badań konsumenckich.