Brother wybrał On Board Think Kong do obsługi na kilkunastu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej
  • 0
  • 1
12.08.2019

Brother wybrał On Board Think Kong do obsługi na kilkunastu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej

Firma Brother – dostawca i producent drukarek, rozwiązań dla biznesu i domu – rozpoczęła współpracę z On Board Think Kong. Agencja będzie zarządzać kanałami social media marki na kilkunastu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej.

On Board Think Kong poprowadzi komunikację firmy Brother m.in. w Polsce, Czechach, Słowenii, Chorwacji, Serbii oraz na Słowacji. Zadania agencji to:

  • opracowanie strategii komunikacyjnej,
  • przygotowywanie treści,
  • wsparcie w działaniach reklamowych w mediach społecznościowych.

Projekt rozpoczął audyt obecnych aktywności marki w social media. Współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję konkursu.

Za działania odpowiedzialny będzie zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w zakresie mediów społecznościowych. Koordynatorem działań ze strony firmy Brother będzie Łukasz Kruszewski, CEE senior product marketing coordinator.

  • 1

Brother ze wsparciem w social media

12 sierpnia 2019

9 sierpnia 2019