Brodka, Dorociński i Musiał dołączają do „Wielkiej zwrotki Ż” Żywca
  • 0
  • 1
3.02.2020

Brodka, Dorociński i Musiał dołączają do „Wielkiej zwrotki Ż” Żywca

Monika Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał oddają butelki zwrotne do sklepów. Ci artyści właśnie dołączyli do „Wielkiej zwrotki Ż” organizowanej przez markę Żywiec. Celem akcji jest zachęcanie Polaków do oddawania butelek zwrotnych do sklepów.

Bardzo często myślimy, że nie mamy mocy sprawczej, aby wpłynąć na otaczające nas środowisko. Nic bardziej mylnego. Wystarczy zacząć od kilku niewymagających wielkiego wysiłku czynności, np. oddawania butelek zwrotnych do sklepu. W ten sposób dajemy im drugie życie i wprowadzamy z powrotem do obiegu, w którym mogą krążyć nawet przez 5 lat – mówi aktor Marcin Dorociński, ambasador akcji „Wielka zwrotka Ż”.

W ramach działań do sklepów biorących udział w akcji bez paragonu można oddawać wszystkie butelki zwrotne Żywca i innych marek producenta. Za każdą butelkę zwróconą bez paragonu sklep wypłaci 0,35 zł (cena sugerowana). Różnica 0,15 zł przeznaczona jest dla sklepu jako zachęta do udziału w akcji i pokrycie kosztów związanych z magazynowaniem. Lista sklepów, które już dołączyły do akcji, znajduje się na www.wielkazwrotkaz.pl.

W ramach „Wielkiej zwrotki Ż” powstały także torby na butelki zwrotne sygnowane logo akcji. Celem przygotowania tego ekologicznego gadżetu jest ułatwienie zwracania butelek zwrotnych – wszystko dzięki specjalnym przegródkom. Torby będzie można wygrywać w aktywacjach marki.

„Wielka zwrotka Ż” to część szerszych działań Grupy Żywiec pod hasłem „Daj butelce drugie życie”. Spot promujący akcję można będzie zobaczyć od 3 lutego w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie oraz kampanię na nośnikach outdoorowych.

  • Strategia i kreacja: 2012 Agency oraz VMLY&R, we współpracy pod kątem muzycznym i artystycznym z agencją eventową Live
  • Produkcja: Sputnik Studio
  • Reżyseria: Szymon Pawlik
  • Aranż muzyczny utworu „Sing it back”: Marcin Macuk
  • Zakup i planowanie mediów: Starcom
  • Działania PR: Hope
  • 1
„Wielka zwrotka Ż”

Ruszyła „Wielka zwrotka Ż”

1 lutego 2020

31 stycznia 2020

30 stycznia 2020