British Airways reklamuje w radiu i internecie promocyjne ceny połączeń
  • 0
  • 1
10.11.2006

British Airways reklamuje w radiu i internecie promocyjne ceny połączeń

Dom mediowy Optimedia i ZED Digital, realizują kampanię reklamową promocji cenowej biletów British Airways. Kampania przebiega w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz w 9 serwisach internetowych. Działania reklamowe w internecie są geotargetowne na województwa mazowieckie i podlaskie. Kreację do kampanii przygotowała agencja BBH.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2006

AMS Mecenasem Kultury 2006

8 listopada na Zamku Królewskim w Warszawie Prezes Piotr Parnowski w imieniu AMS odebrał z rąk Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Kazimierza Ujazdowskiego oraz Pawła Sosnowskiego – Prezesa Fundacji Złote Orły statuetkę Mecenasa Kultury 2006. Nagroda została przyznana w kategorii Patron Medialny "za całokształt działalności, w ramach której objęto patronatem ponad 90 projektów i jednostek kulturalnych, nieodpłatnie udostępniając nośniki reklamy zewnętrznej".