Bricomarché stawia Bricomaty do bezkontaktowego odbioru zamówień
  • 0
  • 1
15.04.2021

Bricomarché stawia Bricomaty do bezkontaktowego odbioru zamówień

Grupa Muszkieterów przy sklepach Bricomarché montuje Bricomaty. Uruchomiono je łącznie w pięćdziesięciu lokalizacjach. To specjalne boksy, w których klienci mogą odebrać zamówione online produkty w systemie 24/7.

W odpowiedzi na zmieniające się zwyczaje konsumenckie i trendy rynkowe, a także trwającą pandemię Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój usług, które umożliwiają bezpieczne zakupy online. Klienci Bricomarché mogą składać zamówienia przez Internet, a następnie odbierać je na kilka sposobów. Wśród dostępnych opcji są: usługi firmy kurierskiej lub lokalnej dostawy, odbiór w sklepach stacjonarnych lub w Bricomatach, czyli boksach, które znajdują się przed supermarketami sieci w specjalnie oznaczonych strefach. W ostatnich tygodniach Muszkieterowie zamontowali Bricomaty w kolejnych miastach.

Maszyny są dostępne dodatkowo m.in. w Bolesławcu, Dzierżoniowie, Głuchołazach, Gnieźnie, Kamiennej Górze, Lublińcu, Mławie, Oławie, Wolsztynie oraz Ząbkowicach Śląskich. Łącznie mogą z nich korzystać mieszkańcy pięćdziesięciu miast w całej Polsce.

Dane pochodzące z raportu zrealizowanego na zlecenie Bricomarché jasno pokazały, że Polacy nadal chętnie przeprowadzają remonty, a pandemia nie zmieniła ich planów. My, jako sieć handlowa z branży dom i ogród, obserwujemy obecną sytuację i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Rozwiązania z zakresu e-commerce znacznie ułatwiają wyszukiwanie informacji o produktach w Internecie oraz późniejsze robienie zakupów. W związku z tym stale rozszerzamy listę lokalizacji, w których są dostępne Bricomaty. Obecnie działają one przy prawie co trzecim sklepie Bricomarché.

Aby wdrażane przez nas rozwiązania możliwie najlepiej spełniały swoją funkcje, stale analizujemy koszyki zakupowe klientów oraz udoskonalamy Bricomaty. Obecnie montowane urządzenia składają się z ośmiu boksów, a ich rozmiary dostosowaliśmy do najczęstszych wyborów naszych kupujących – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.

Klienci mogą odbierać w Bricomatach zamówione towary w dogodnym dla nich terminie, również poza godzinami otwarcia sklepu, w systemie 24/7. Do boksów można zamówić także towary o dużych gabarytach, takie jak płyty OSB czy drzwi. Odbiór zamówienia w Bricomacie jest darmowy. Klient wprowadza na ekranie urządzenia podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a.

  • 1
Bricomaty

Bricomaty działają już w 50 lokalizacjach

15 kwietnia 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2021

„Dziecko w kryzysie psychicznym” – trwa kampania 1% Stowarzyszenia na rzecz Zdrowia Psychicznego Dziecka i Rodziny

W Polsce co 10. dziecko wymaga pomocy psychologicznej. Tylko 1,5 proc. otrzymuje opiekę w systemie publicznym. Organizacja EZRA UKSW udziela wsparcia dzieciom i młodzieży w Środowiskowych Centrach Zdrowia Psychicznego. Ich funkcjonowanie wspomaga Stowarzyszenie na rzecz Zdrowia Psychicznego Dziecka i Rodziny, które w trwającej kampanii zwraca uwagę na problemy, z jakimi mierzą się dzieci i młodzież.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2021

Ekstraklasa: 321 mln zł w roku pandemii dla PKO Banku Polskiego. Analiza firmy Sponsoring Insight

Sponsoring rozgrywek Ekstraklasy w roku pandemii – od 16 marca 2020 do 15 marca 2021 r. – przyniósł partnerowi tytularnemu ligi, PKO Bankowi Polskiemu, blisko 321 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego – wynika z analiz firmy badawczej Sponsoring Insight. To oznacza wzrost o 30% w porównaniu do takiego samego okresu rok wcześniej, kiedy ta suma wyniosła 245 mln zł. Wzrost dotyczył także liczby publikacji mediowych o banku w kontekście Ekstraklasy oraz zasięgu w social media najpopularniejszej polski ligi.