Brazylia w zasięgu SMS-a
  • 0
  • 1
6.06.2006

Brazylia w zasięgu SMS-a

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 jest autorem i realizatorem SMS-owej promocji dla koncernu Pepsi-Cola General Bottlers Poland. Działania te stanowią część akcji promocyjnej Pepsi Football Fest, przygotowanej z okazji tegorocznego Mundialu. Biorąc udział w promocji kibice mogą wygrać szereg atrakcyjnych nagród, w tym wyjazd na największy stadion świata w towarzystwie Euzebiusza Smolarka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2006

Tablet Cintiq 21UX uhonorowany nagrodą red dot design

Interaktywny tablet Cintiq 21UX firmy Wacom został uhonorowany prestiżową nagrodą „red dot design” za wzornictwo w kategorii produktowej. Nagroda, przyznana przez Centrum Wzornictwa Nadrenii-Westfalii jest uznanym na świecie, przyznawanym corocznie wyróżnieniem za wyjątkową jakość wzornictwa oraz innowacyjne rozwiązania. Niezależne jury bierze pod uwagę stopień innowacyjności, funkcjonalność, formę i cechy ergonomiczne urządzeń oraz zawarte w nich elementy symboliczne i emocjonalne, a także jakość.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2006

Polityka pierwsza wśród tygodników opinii a Niedziela wśród tygodników katolickich

Wśród tygodników zajmujących się sprawami społeczno-politycznymi i gospodarczymi (tak zwanymi tygodnikami opinii) najwięcej czytelników ma tygodnik Polityka – czyta go 5,9% Polaków. Kolejne miejsca w rankingu czytelnictwa zajmują: Angora (5,4%), Wprost (5,3%) i Newsweek Polska (4,8%). Te cztery tytuły, to czołówka tygodników opinii w Polsce. Nieco od niej odstają: Przekrój (2,0%) i Nie (1,6%) oraz: Fakty i Mity (1,1%), Ozon (0,9%) i Przegląd (0,6%).