Brązowy Lew dla Publicis Warszawa
  • 0
  • 1
22.06.2011

Brązowy Lew dla Publicis Warszawa

Kampania „Bezpieczne dziecko w sieci”, przygotowana dla Fundacji Dzieci Niczyje przez agencję Publicis, zdobyła Brązowego Lwa w tegorocznym konkursie w Cannes w kategorii Media Lions (podkategoria: Best Use of Ambient Media: Small Scale).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Paweł Kaczyński

13 lat temu

Cannes Lions 2011 relacja na bieżąco

Relacja na żywo z imprezy, wywiady, wystąpienia, filmy są dostępne na moim blogu oraz Facebooku. Polecam śledzić zwłaszcza to drugie - informacje z pierwszej ręki. http://pkaczynski.pl/category/cannes-2/

22 czerwca 2011

21 czerwca 2011