Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii Covid-19 – edycja 2021. Podsumowanie wyników badania PIAP
  • 0
  • 7
23.08.2021

Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii Covid-19 – edycja 2021. Podsumowanie wyników badania PIAP

W lipcu 2021 r. Polska Izba Artykułów Promocyjnych zrealizowała badanie skierowane do firm działających w branży upominków reklamowych. Odpowiedzi udzieliło 93 przedstawicieli firm: producentów i importerów artykułów reklamowych, agencji reklamowych, mediów i targów branżowych. Organizator podsumowuje wyniki badania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2021