Branża piwowarska: aktywność przed majówką - Marketing przy Kawie
Branża piwowarska zwiększyła aktywność przed majówką – badanie GemiusAdReal
  • 0
  • 5
17.05.2023

Branża piwowarska zwiększyła aktywność przed majówką – badanie GemiusAdReal

Aktywność reklamowa w branży piwowarskiej charakteryzuje się sezonowością. Jednym z najgorętszych okresów jest dla niej zwykle m.in. czas majówki. Marki Należące zwiększają wówczas intensywność działań marketingowych. Analitycy Gemiusa przyjrzeli się danym z badania GemiusAdReal.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 maja 2023