Voodoo Monkey pod ostrzałem krytyki - Marketing przy Kawie
Branża marketingowa dyskutuje i krytykuje wódkę w saszetkach Voodoo Monkey. Firma wycofuje produkt z rynku
  • 1
  • 3
1.10.2024

Branża marketingowa dyskutuje i krytykuje wódkę w saszetkach Voodoo Monkey. Firma wycofuje produkt z rynku

Wprowadzenie do sklepów wódki w saszetkach Voodoo Monkey wywołało komentarze i krytykę m.in. specjalistów od marketingu. Właścicielem marki jest firma OLV, mimo że internauci podejrzewali o to Maspex.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56538 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dominik

10 miesięcy temu

Tak. Pracowałem z markami alkoholowymi, ale żadna nie przekroczyła tej granicy która została tutaj przekroczona. A Pan Artur chyba nie pracował z żadną marką alkoholową, bo by wiedział, że żadna duża marka, nie pozwoliła by sobie na taki skandal, że mają specjalne działy z prawnikami włącznie które sprawdzają każdą reklamę czy spełnia standardy. Więc niech daruje sobie Pan te teksty o hipokryzji.

Artur, ReBrain

10 miesięcy temu

@Dominik: tak się składa, że pracowałem z dużym koncernem branży alko. Znam standardy.
I proszę naucz się czytać ze zrozumieniem bo NIGDZIE nie bronię tego produktu i mam wiele do zarzucenia sposobowi w jaki został wprowadzony na rynek. Jego misja łamie prawo w bardzo wyraźny sposób.

A jak jesteś Dominiku taki święty, bronisz etyki, moralności itd. to mam nadzieję, że nie będziesz w przyszłości pracował ani z branżą alko, ani tytoniową czy farmacją / suplementami :-)

OMG

9 miesięcy temu

Po pierwsze bzdura, ze jak masz markę z musami czy soczkami to nie możesz mieć marki alkoholowej przyklad Maspex. Po drugie nie wszystkie marki należą do wielkich firm , ktore nie pierdną bez badań , które to często mają być dupochronem dla ludzi na stanowiskach decyzyjnych, ze podjeli jakieś decyzje bo przecież tak wyszlo z badań. Tu decyzje podjął prezes i nikogo tym nie obarcza. Problemem nie jest typ opakowania, nie ma zadnej rezerwacji na tubki dla musow, jak się pakuje w to ryż to też się konsument moze pomylić i nikt się nie czepia i nie alarmuje uokiku, ze tubka wprowadza konsumenta w błąd. Nik nie wspomniał w całej nagonce, że każda saszetka miała banderolę jak kazdy alko na rynku i opis, że zawiera alkohol, nie był to wcale produkt skierowany do dzieci i wcale te opakowania nie są wybitnie dziecięce. Raczej do mlodych dorosłych ale nie jest to jedyna marka produkujaca napoje alkoholowe dla mlodych dorosłych. Iskrą zapalną bylo wrzucenie zdjęcia alkotubek wyeksponowamych w kartonowe ekspozytory po musach Tymbarku, ktore sa juz jak najbardziej dla dzieci( bo akurat marka owolovo jest dla starszych dzieciakow, mlodziezy i dorosłych). Do tego zalew dezinformacji o musach z alkoholem, o sprzedawaniu alkotubek na dziale obok musow co tez nie bylo prawdą i widac inne alkohole na zdjeciu ktore wywołało aferę. Mi to wyglada na prowakcje i akcje konkurencji z branży alkoholowej. Bo dopiero po wyrzuceniu tego zdjecia wsxystko wybuchło a alkotubki byly na rynku kilka tyg i sprzedawały się świetnie. Zadzialalo nafal będą mieli monopol na swoje małpki .

1 października 2024

30 września 2024