Branża farmaceutyczna reaguje na falę przeziębień. Raport IMM: wydatki reklamowe w wybranych branżach w październiku 2018 - Marketing przy Kawie
Branża farmaceutyczna reaguje na falę przeziębień. Raport IMM: wydatki reklamowe w wybranych branżach w październiku 2018
  • 0
  • 12
8.11.2018

Branża farmaceutyczna reaguje na falę przeziębień. Raport IMM: wydatki reklamowe w wybranych branżach w październiku 2018

Największy budżet na reklamy w październiku przeznaczyła branża farmaceutyczna. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 listopada 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.11.2018

Ile zamierzamy wydać na nadchodzące święta Bożego Narodzenia? Barometr Providenta

Na zorganizowanie świąt chcemy przeznaczyć średnio 719 zł, czyli niemal tyle samo, co w dwóch poprzednich latach – wynika z badania Barometr Providenta. Połowa ankietowanych zadeklarowała jednak, że choć kupi wszystkie potrzebne produkty, to ograniczy się do tych najtańszych. Jednocześnie zmalała liczba osób, którym wcześniej brakowało środków na tradycyjne świąteczne wydatki.