Brandy360: webinar o cyfrowej półce - Marketing przy Kawie
Czy e-commerce jest gotowy na optymalizację cyfrowej półki? Post scriptum po webinarze Brandly360
  • 0
  • 1
2.07.2024

Czy e-commerce jest gotowy na optymalizację cyfrowej półki? Post scriptum po webinarze Brandly360

Podczas niedawnego webinaru Brandly360, pt. „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce?”, omówiono kluczowe strategie wzrostu sprzedaży dzięki optymalizacji cyfrowej półki. Prelegenci: Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży Brandly360 oraz Jakub Trybuła, senior SEO specialist z Get Noticed Agency przedstawili najważniejsze aspekty skutecznego zarządzania ofertą w e-commerce. Podkreślili też konieczność inwestycji w zarządzanie digital shelf.

Cyfrowa półka: teraźniejszość czy przyszłość e-commerce?

Cyfrowa półka, zdefiniowana jako online’owy odpowiednik półki sklepowej, odgrywa kluczową rolę w skalowaniu sprzedaży. Optymalizacja obejmuje analizę:

  • cen,
  • dostępności,
  • promocji,
  • contentu produktowego,
  • opinii użytkowników,
  • widoczności produktów na listach.

Efektywne zarządzanie cyfrową półką przekłada się na:

  • zwiększenie widoczności marki,
  • wzrost zaufania klientów,
  • poprawę ich doświadczeń zakupowych.

– Cieszy nas, że tematyka efektywnego zarządzania cyfrową półką przebija się w dyskursie o e-commerce. Świadomość sprzedawców, że konsument ma dziś do dyspozycji wiele punktów styku z ofertą, a sprzedawca może te elementy skutecznie optymalizować, może wpływać na powodzenie sprzedaży. Na bazie doświadczeń naszych klientów chętnie dzielimy się taktykami budowania wzrostów w e-commerce – podkreśla Miłosz Nowakowski.

Sposoby na budowanie efektywnego e-commerce

Brandly360 planuje kolejne webinary. Będą dotyczyły rozmaitych aspektów zarządzania e-commerce, pokazując praktyczne przykłady działań. Zwłaszcza że obecnie e-sprzedawcy muszą stale dbać o udoskonalanie strategii sprzedaży, aby wyróżnić swoją ofertę i adresować potrzeby konsumentów.

Organizatorzy zachęcają też wszystkich zainteresowanych, którzy nie zapisali się na wydarzenie, do obejrzenia nagrania z webinaru. A także do wyciągnięcia wniosków na temat:

  • inwestycji w monitoring cyfrowej półki,
  • analityki działań konkurencji,
  • poprawy konwersji poprzez pracę nad parametrami pozacenowymi (rola contentu i zdjęć).

Jak digital shelf rewolucjonizuje zarządzanie e-biznesem i poprawia wyniki sprzedażowe, budując lojalność konsumentów? Więcej informacji:

https://brandly360.com/pl/webinar-dlaczego-monitoring-cyfrowej-polki-zrewolucjonizuje-twoj-e-commerce/

  • Patronat medialny wydarzenia: Marketing przy Kawie, Express Biznesu, e-biznes.pl
  • Partnerzy: Get Noticed Agency
  • 1
Webinar Brandly360

Brandly360: webinar o cyfrowej półce

2 lipca 2024

1 lipca 2024