BrandBuddies z usługami dla twórców internetowych
  • 0
  • 1
21.06.2022

BrandBuddies z usługami dla twórców internetowych

74% Polaków, którzy śledzą przynajmniej jednego influencera, deklaruje podejmowanie za jego namową określonych działań konsumenckich – wynika z raportu agencji badawczej IQS. Dla internetowych twórców współprace z markami to bardzo ważna kwestia, która umożliwia rozwój ich kanałów. W tej aktywności ma teraz pomagać new media management, czyli nowa jednostka poświęcona twórcom internetowym powołana przez BrandBuddies. Koncentruje się ona na pozyskiwaniu dla nich współprac komercyjnych.

Influencer marketing z roku na rok rośnie, co potwierdzają liczby. W 2022 r. ta branża ma powiększyć się o 19%, a jej wartość osiągnąć 16,4 mld dol. – wynika z badania „Influencer Marketing Benchmark”. Taki trend można zaobserwować także na rynku polskim i nic nie wskazuje na to, aby miał się on w najbliższych latach odwracać. Znacząca część wydatków przypada na współprace reklamowe na linii marki – influencerzy.

Proces pozyskania współprac oraz ich realizacja wymaga coraz większych kompetencji nie tylko ze strony marketerów, ale i samych twórców internetowych. Na obie strony czeka wiele pułapek. Przez 5 lat zrealizowaliśmy ponad 1000 kampanii reklamowych, doradzając markom, jak pozyskiwać najlepiej dobranych dla nich twórców. Prowadziliśmy także w ich imieniu rekrutacje. W ramach jednostki new media management chcemy pomóc także internetowym idolom, dzieląc się z nimi wiedzą z tych procesów i w konsekwencji wesprzeć ich w zdobywaniu bardziej jakościowych i dopasowanych do nich kampanii – mówi Kamil Sokołowski, brand director BrandBuddies.

New media management reprezentuje już pierwszych twórców. To m.in.:

  • Sale_Pl (polski kanał zakupowy),
  • Martirenti (twórczyni lifestyle’owa),
  • Eliza Trybała i Mindofbrunette (influencerki lifestyle’owo-parentingowe).

Są wśród nich także tiktokerzy, m.in.:

  • _maciooch,
  • _skrudliq_,
  • karoletka,
  • nicole.wec.

Influencerzy zrzeszeni w ramach new media management są dostępni w ramach struktury na wyłączność. Niedługo do portfolio dołączą kolejni. Rekrutacja nowych twórców jest jeszcze otwarta.

Poza sprzedażą reklam na ich kanałach BrandBuddies zajmie się tworzeniem nowych, komercyjnych formatów w ich social media. Pierwszym z nich jest Live Stream Shopping realizowany z Sale_Pl. Cykl zakupowy na żywo zadebiutuje 30 czerwca.

Zespół, który odpowiada za działania new media management po stronie BrandBuddies, nadzorują Natalia Fijałkowska oraz Jan Boniecki.

  • 1

BrandBuddies uruchamia jednostkę poświęconą twórcom internetowym

 

21 czerwca 2022

20 czerwca 2022