Brand24 notuje wzrost przychodów w III kwartale 2022
  • 0
  • 1
14.10.2022

Brand24 notuje wzrost przychodów w III kwartale 2022

Na koniec września 2022 r. powtarzalne miesięczne przychody Brand24 wyniosły 1,8 mln zł. To o 41 proc. więcej niż w tym samym momencie 2021 r.

Brand24 w drugim kwartale utrzymał tempo wzrostu przychodów w porównaniu do zeszłego roku. MRR, czyli miesięczne powtarzalne przychody, wzrosły o 524 tys. zł, czyli o 41 proc. w ujęciu rok do roku, do kwoty 1,8 mln zł. To również nieco więcej niż w poprzednim kwartale 2022 r., kiedy to wyniosły około 1,7 mln zł.

Dostawca usług do monitorowania mediów internetowych odnotował jednocześnie na koniec III kw. 2022 r. 42-proc. wzrost ARPU (średni przychód operacyjny na użytkownika subskrypcyjnego). Wyniósł on 475 zł, co oznacza wzrost o 140 zł rok do roku.

  • 1
Brand24 notuje wzrost przychodów w III kwartale

Brand24 notuje wzrost przychodów w III kwartale

14 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022

Polacy rezygnują z dóbr luksusowych. Wyniki badania konsumentów e-commerce

Zwiększający się poziom inflacji, a co za tym idzie – rosnące ceny w sklepach wpływają na zawartość portfeli Polaków oraz ich decyzje zakupowe. Klienci sklepów internetowych w największym stopniu rezygnują z zakupu dóbr luksusowych, jak np. biżuteria, zegarki czy sprzęty elektroniczne. To wniosek z badania konsumenckiego „Prognozy zakupowe w e-commerce na najbliższe miesiące”, przeprowadzonego przez analityków DHL Parcel.