Brand New Galaxy kupuje amerykańską agencję e-commerce
  • 0
  • 1
6.11.2020

Brand New Galaxy kupuje amerykańską agencję e-commerce

Brand New Galaxy kupiło amerykańską agencję Content26. Specjalizuje się ona w tworzeniu i realizacji kampanii na platformach e-commerce.

Brand New Galaxy to niezależny holding marketingowo-technologiczny, który powstał w 2017 r. Do grona ośmiu agencji specjalistycznych dołączyła właśnie dziewiąta, kupiona w Seattle – Content26. Firma działa w obszarze e-commerce. Specjalizuje się w planowaniu i kupowaniu mediów oraz prowadzeniu kampanii na takich platformach jak Amazon czy Wallmart.

Content26 działa na rynku amerykańskim od ponad piętnastu lat. Zatrudnia 40 osób i ma status agencji partnerskiej Amazona. Agencja obok prowadzenia kampanii mediowych zarządza również treściami produktowymi, współpracując ze wszystkimi największymi sklepami internetowymi i marketplace’ami w Stanach Zjednoczonych. Dotychczas obsługiwała ponad 700 marek detalicznych, wśród których znalazły się Philips, Lego czy Samsung.

Łącząc siły z Content26, holding Brand New Galaxy nabył gotowe rozwiązanie w zakresie treści i reklam w ramach najpopularniejszych globalnych platform e-commerce.

Współpracując nad oddzielnymi projektami dla jednego wspólnego klienta, uświadomiliśmy sobie już w 2019 r., że ​​nasze agencje mają uzupełniającą się ofertę usług i zasięg geograficzny. Szukaliśmy globalnego partnera, który wyszedłby naprzeciw naszej potrzebie budowania biznesu w Europie i poszerzenia oferty usług. Od samego początku Brand New Galaxy wydawało się nam odpowiednim wyborem zarówno pod względem kultury, jak i oferowanych usług – mówi Tony Martinelli, CEO i founding partner Content26.

Tony Martinelli oraz Mark White, twórcy i zarządzający Content26, pozostaną na swoich stanowiskach. Będą podlegać bezpośrednio Kacprowi Kłosowi.

Połączenie myślenia strategicznego, kreatywnego i technologicznego ma pozwolić Brand New Galaxy na stworzenie wraz z Content26 konkurencyjnej oferty w obszarze transformacji cyfrowej i e-commerce. Ta zaś ma umożliwić zaspokajanie potrzeb marek na poziomie globalnym, regionalnym i lokalnym.

  • 1
Brand New Galaxy

Brand New Galaxy kupiło Content26

6 listopada 2020

5 listopada 2020