Brainshop U-Boot z Red Bullem w przestrzeni miejskiej
  • 1
  • 1
17.10.2007

Brainshop U-Boot z Red Bullem w przestrzeni miejskiej

Agencja Brainshop U-boot specjalizująca się w strategii i kreacji działań Young & Trendy, zrealizowała niekonwencjonalne akcje guerilla marketingowe w przestrzeni miejskiej, tym razem reklamując wystawę „Red Bull Box Gallery”. 16 września 2007 roku, w centrum Warszawy (Złote Tarasy, Dworzec Warszawa Śródmieście, Rotunda, Galeria Centrum) nagle pojawiło się 20 osób, „ubranych” w duże czerwone pudełka i ułożyło z siebie napis: RED BULL BOX GALLERY 15 – 21 X.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2007

Ostateczny argument królów (ClickZ)

D. Sweet, The Last Argument of Kings, "ClickZ", 12.10.2007

Ostry podział świata reklamy na części "w Sieci" i "poza Siecią" powoduje, że bardzo często wytacza się działa przeciwko swym oponentom. Tymczasem - jak przekonuje autor - całościowe spojrzenie na reklamę pozwala uniknąć niepotrzebnych sporów i zrozumieć, że obie części nie znajdują się po przeciwnych stronach barykady (tym bardziej, że owej barykady wcale nie ma).