Brainshake w poszukiwaniu sponsora dla Zespołów Pieśni i Tańca
  • 1
  • 1
15.11.2010

Brainshake w poszukiwaniu sponsora dla Zespołów Pieśni i Tańca

Agencja reklamy niestandardowej Brainshake przeprowadziła w październiku akcję promującą polskie tańce ludowe. Kampania wspierała Zespoły Pieśni i Tańca warszawskich uczelni w zdobyciu sponsorów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 listopada 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.11.2010

Ciszewski Financial Communications uruchamia dział relacji inwestorskich

Agencja Ciszewski Financial Communications (CFC) uruchomiła dział relacji inwestorskich. Nowy dział powstał w odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy poszukują coraz bardziej zaawansowanych usług związanych z komunikacją z otoczeniem rynkowym i inwestorami. Dynamiczny rozwój zarówno rynku regulowanego (GPW), jak i rynku NewConnect czy Catalyst (obligacji) powoduje w ocenie CFC coraz większy popyt na tego rodzaju usługi IR.